sobota, 17 sierpnia 2013

Rozdział 2 "Czy ty chcesz mi powiedzieć, że ze mną zrywasz?"

To jaa :)
Dziękuję za wasze pozytywne komentarze. BARDZO pomagają w pisaniu. Ale nie będę owijała w bawełnę. Oto rozdział!
~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~
-Mówisz, że Jerome chodzi z Joy oraz Alfie i jakaś Willow też ze sobą chodzą, tak?
-Noo, tak-powiedział pewny siebie Eddie
-Ty z Patricią też chodzisz. No i Amber wyjechała do Nowego Yorku, do szkoły mody. Ah! Ty K.T jesteś na dodatek prawnuczką Roberta. Wszystko pamiętam?
-Tak-powiedzieli równo K.T i Miller
-No... Jest jeszcze jedno, o czym Ci nie mówiliśmy-powiedziała Rush niepewnie. Nie wiedziała, jak Nina zniesie tą informację
-O co chodzi?-spytała wesoła Martin. Nie wiedziała co ją czeka.
-No, bo...-westchnęła-Jak ciebie nie było, to... Fabian...
-Coś z nim nie tak?-zmartwiła się Nina
-Nie, nie! Wszystko dobrze-powiedział szybko Eddie
-Po prostu-zaczęła K.T-On chodzi z Marą.
-O...-Wybrana trochę się zmartwiła. Liczyła na to, że może znów będzie z Fabianem. Ale ona przecież na to liczyła. Tego właśnie chciała. Żeby Fabian związał się z kimś innym i poszedł własną drogą. Już bez niej...-To... Fajnie!
-Na pewno?-zmartwił się Eddie-Przecież widzę twoją minę. Raczej nie jest dobrze i fajnie.
-Emmm... Po prostu...-musiała coś wymyślić-Po prostu jestem smutna, że jeszcze tyle będę musiała pamiętać! No i, że Victora nie będzie w Anubisie. To smutne, że nie usłyszymy już szpilki!
-My w to Ci nie uwierzymy.-powiedzieli zgodnie Rush i Miller-Wiemy, że Ci na nim zależy. Nie przejmuj się na pewno będzie dobrze!-mówiąc to Miller objął Martin ramieniem.
-O, proszę!-usłyszeli za plecami. Eddie doskonale wiedział kto to jest
-Pat, jak miło Cię słyszeć!-powiedziała Nina i odwróciła się do przyjaciółki-Widzieć również.
Williamson miała na sobie czarną, skórzaną kurtkę czarną bluzkę i takiego samego koloru spodnie. Na jej butach były złote ćwieki, które bardzo ładnie wyglądały na czarnych koturnach. Jej czarne, lokowane włosy opadały swobodnie na ramiona.
-Nina?!-wykrzyknęła Patricia i od razu podbiegła do Wybranej-Ale jak to? Przecież ty i Eddie nie możecie być blisko. Właśnie!-odwróciła się do swojego chłopaka-Jak mi to wyjaśnisz, skunksie?
-Gaduło, Ninę trzeba było pocieszyć.
-Doprawdy?
-Tak!-przyłożył rękę do serca-Obiecuję.
-Nie wierzę Ci.-uśmiechnęła się przebiegle-Ktoś to może potwierdzić?
-Tak, K.T!
-A gdzie ona jest?
-No tutaj...-spojrzał na miejsce, w którym stała-Stoi...
-Raczej stoi tam-Patricia wskazała palcem na grupę przyjacił z Domu Anubisa
-Idziemy?-spytała Nina-Pat, można na słówko?
-Jasne! A ty-spojrzała na Eddiego-Nie ruszaj się stąd!
-Oczywiście, Patuniu!
-Nie mów tak do mnie!
-Yhym.
Williamson odeszła metr od Eddiego razem z Niną.
-O co chodzi, Nino?-spytała Williamson
-Po pierwsze to chciałam Ci powiedzieć, że między mną i Eddie'em nic nie ma.
-Wiem, wiem.
-Jak to? To czemu tam mówiłaś, że...-Pat nie dała jej dokończyć, ponieważ już znała pytanie.
-Wiesz, że lubię się z nim droczyć. A to była świetna okazja. Poza tym szłam za wami i wszystko słyszałam!-zaczęy się śmiać. Gdy się uspokoiły, Patricia spytała Niny-A ta druga sprawa? Skoro jest "po pierwsze", to musi być również "po drugie".
-No tak. Nie miałam zamiaru pytać o to Eddie'go, bo mi głupio, a ty jesteś dziewczyną, więc jest mi łatwiej. Chodzi o Fabiana i Marę. Czy po między nimi, no wiesz... Wszystko okej?
-Martwisz się?
-Trochę...
-No, niestety. Wszystko idzie w jak najlepszym kierunku. Przykro mi.
-Spoko-Martin posmutniała. Miała nadzieję, że może jest jakiś cień szansy, aby byli razem.
-Idziemy? Zaraz Alfie zje wszystkie ciastka!
-No, to chodźmy.
-Na pewno wszystko okej?
-Tak, tak...
-No to okej.
Wzięły się pod rękę i podeszły do Eddiego, który siedział na swojej walizce czekając na dziewczyny.
-Wow!-krzyknęła Patricia-Ty naprawdę czekałeś?
-A co miałem zrobić? Jak bym do nich poszedł, to pomyśleliby, że znów zerwaliśmy.
-A tak nie jest?-spytała się Pat z uśmiechem na twarzy.
-No, raczej... Zaraz! Czy ty chcesz mi powiedzieć, że ze mną zrywasz?-zmartwił się Eddie, nie na żarty.



~~*~~*~~*~~*~~*~~


No to macie drugi rozdział. Podoba się? Wrzuciłam gif z Alex (Selena Gomez) z "Czarodzieje z Waverly Place". Może być?? A teraz to, co wydarzy się w trzecim rozdziale:

Eddie dowie się, jaką decyzję podjęła jego dziewczyna. Czy stanie się coś, co może zawieść fanów tej pary?
Nina zobaczy resztę ważnych dla niej osób. Jak zareaguje na szaloną Willow? Zaprzyjaźnią się, czy może znienawidzą?
A jak  Fabian zareaguje, gdy zobaczy Ninę?


xoxo,
Lost in dreams

11 komentarzy:

  1. Fantastyczny blog. Opowiadanie także *.*
    Czekam na nexta.
    Zapraszam do siebie. Zaobserwujesz?
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział b. dobry ;)
    Ale liczyłabym może na dłuższy?
    Hmm. Zmartwiona Nina.!
    No i jaką decyzję podejmie Pat? Oczywiście, że z nim będzie.!
    To Peddie <3. Znaczy.. To było tylko droczenie. ;p

    Mam nadzieję, że szybko dodasz next.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Next będzie jutro.
      Możliwe, że opowiadania będą dłuższe. Dużo ode mnie wymagasz! ;D
      Nie bądź taka pewna w związku z Peddie. Mogą zerwać... Jeśli nie teraz, to później. Więcej dowiesz się w zakładce "Bohaterowie".

      xoxo,
      Lid

      Usuń
  3. Świetne opowiadanie !
    Jestem ciekawa jak Nina bedzie się zachowywała w obecności Mary lub Fabiana no i oni w jej obecności
    Mam nadzieje że Patricia tylko tak żartowała a Peddie będzie razem ^^
    Szybko dodawaj kolejny bo naprawdę ciekawie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Te komentarze bardzo WIELE dla mnie znaczą. Chyba sama o tym wiesz najlepiej :)
      Następny będzie jutro. Mniej więcej o tej samej porze.

      xoxo,
      Lid

      PS: Zapraszam do zakładki "Bohaterowie". Przed chwilą dodałam :)

      Usuń
  4. Ooooooo ♡♡♡
    Genialny rozdział.
    Czytałam w zakładce że Amber przyjedzie ; D
    No i jaki Eddie i KT sekret ukrywają, co !?
    Nina niby nienzawiedzona, że Fabian znalazł sobie kogoś innego.
    Scena Peddie <33333
    W fajnym momencie Pat zobaczyła Neddie ♥♥♥
    Mam nadzieję że podasz jutro następny.
    No i jak nie zapomnę to opublikuje twój blog na swoim ;))))))))))
    Miłego ;*

    ~~ Chochliczek ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Dziękuję za komentarz.
      Eddie i K.T coś ukrywają, co BAARDZO smuci Pat, ponieważ jej chłopak więcej czasu spędza z Rush, niż z nią.

      Dzięki, że opublikujesz. To mnie bardzo cieszy! :)

      xoxo

      Usuń
  5. Zapraszam na [10] Odcinek pt."Każdy czasami ma zły dzień":
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/08/stracone-marzenia-odcinek-10-kazdy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej :) Nina wróciła ♥ Tak za nią tęskniłam. No, Martin, tera idź wygarnij Marzę, czemu nie chodzi z Dżerusiem, bierz Fabiana i zmywajcie się. Nie ma co! A Patricia zrywa z Eddim? No chyba mnie piorun trzaśnie i krew nagła zaleje. Jedyna para, którą nie zniszczył waldziuś, a już ze sobą zrywa. No, niedobrze. Zaraz wtargnie tam nowa bohaterka, pozabija wszystkich i siema! Jak oni nie będą razem, to taki los ich czeka!
    No, liczę na szybkiego nexta. Chce zobaczyć spotkanie Fabiny *.*
    Moja grafika w tle *.*

    P.S. Wyłącz weryfikację obrazkową, jak sie komentarz publikuje, bo to strasznie wkurza :)

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, dodaję nową bohaterkę! Panie i panowie- JOYLITTLE we własnej osobie!!!! xD
      Tylko wyślij mi swoje zdjęcie i jakieś dwa TWOJE gify. W tedy się nową postać załatwi! :D

      xoxo,
      Lid

      Usuń