czwartek, 15 sierpnia 2013

O czym będzie blog?



Hejka :)

Niektórzy wiedzą, że piszę bloga: Tutaj!
Kilka osób czekało, aż założę tego bloga. I się doczekali! Nie lubię pisać o sobie, więc przejdę do rzeczy.
Jak wiecie, blog będzie o TDA. Film "Kamienny dotyk Ra" będzie u mnie brany pod uwagę 
"w połowie". Chodzi o to, że takie osoby jak Sophia, Dexter, Cassie i Erin NIGDY nie pojawiły się w Anubisie, a  Ozyrion nie zginął. Zamiast rozdania świadectw itp. była dyskoteka. Victor rzeczywiście odszedł, ale wrócił. Nie było również kamienia probierczego i ułożenia piramidy. Mara jest w sibunie.

Na razie to wszystko. Jeśli macie jakieś pytania, to walcie śmiało w komentarzu.
Jutro dodam pierwszy rozdział!

A teraz coś zabawnego.
Ten moment:

I moja reakcja:



Pozdrawiam,
lost in dreams

3 komentarze:

  1. Heuhuehuehue, moja reakcja była i jest taka sama. <33

    A o czym dokładniej będzie opowiadanie? O jakiej parze? ;*

    Powodzenia przy pisaniu rozdziału 1.

    Do napisania ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojaa też <3.

    Pyt. poprzedniczki bardzo trafne. ;P Sama chciałam o to zapytać. Peddie? :)

    Czeekam na 1 rozdział!

    PS. Wreszcie się doczekałam ;D
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak dziewczyny, opowiadanie będzie głównie o Peddie, ale też o innych mieszkańcach Anubisa.

    Pozdrowionka,
    xoxo

    OdpowiedzUsuń